Een zwarte dag in week 3

17 juni 2019 - Bangkok, Thailand

Inmiddels is week 4 alweer begonnen als ik dit schrijf. Wat gaat de tijd snel! Week 3 was een erg wisselende week. Ten eerste was het de eerste week dat we helemaal alleen met zn tweeën waren. De werkdagen gingen wel snel voorbij en we waren al barre plannen aan het maken voor het weekend. Donderdags zijn we gaan eten bij een van onze favoriete plekjes op straat. Bij een plekje met echt de lekkerste Pad Thai en andere gerechten. We bestelden hetzelfde als altijd. Pad Thai en Dumplings. Alles was lekker en goed. En dit is het punt waar onze zwarte dag is begonnen. Midden in de nacht werd Jennefer niet goed. Eerst wisten we niet hoe het kwam, maar op het moment dat ik me ook niet goed begon te voelen besefte we dat het door het eten kwam. We hebben ons de hele vrijdag slecht gevoeld en zijn ook niet naar stage geweest. Gelukkig voelden we ons zaterdags iets beter en zijn we naar buiten gegaan en hebben we wat kunnen eten. Ook heb ik zaterdag een massage genomen. Dat was een hele ervaring. Zondag zijn we wat verder uit de stad gegaan. We gingen naar Punnawhiti, de regio waar Bodil woont. We waren van plan om de hele dag bij een openbaar zwembad daar te gaan zonnen, maar na 1 duik in het zwembad begon het opeens super hard te stormen en onweren. Hierdoor zijn we maar met zn drieën de hele middag bij een barretje gaan zitten. S'avonds gingen we richting Sukhumvit om wat te eten. Er was midden in de stad opeens een vet leuk gedeelte met allemaal kraampjes met eten en live muziek. Je kon er echt alles krijgen. Wij namen pizza's en spaghetti. Kortom, zondag was een gezellige dag. Gelukkig zijn we allebei weer helemaal fit en kunnen we weer een nieuwe week tegemoet!