It loops allemaal completely in the soup

25 mei 2019 - Bangkok, Thailand

Vandaag was t dan eindelijk zo ver. 24 mei zijn Jennefer en ik vertrokken naar Bangkok. Het verliep eerst allemaal heel soepel. Lekker koffie gedronken met onze families en daarna afscheid genomen. Al snel bleek dat onze vlucht naar Parijs met een uur vertraagd was. De spanning liep op dat moment al op bij ons en de anderen die een overstap naar Bangkok hadden. Normaal zouden we namelijk 1u45min tijd hebben op Parijs om over te stappen. Na de vlucht naar Parijs is iedereen met dezelfde overstap snel door alle controles gegaan. De gate sloot om 16:10. Wij kwamen om 16:14 bij de gate aan. Ze lieten ons er allemaal niet meer in.. Vlucht gemist. Het vliegtuig stond er vervolgens nog 30 min langer, omdat onze koffers er wel al in zaten en die er dus uitgehaald moesten worden. Samen met zo'n twintig andere Nederlanders stonden wij machteloos op Parijs. De customerservice was ook niet erg helpend, dus iedereen raakte een beetje geïrriteerd. Vooral, omdat het vliegtuig er nog vet lang stond. Uiteindelijk moest iedereen opgedoekt worden en wij dus ook. Samen met een klein deel van de Nederlanders werden wij opgedoekt op een vlucht naar Singapore, om vervolgens vanuit Singapore naar Bangkok te gaan. De vlucht van Parijs naar Singapore duurde 12,5u maar was prima te doen. op Singapore konden we in 1x door naar het prachtige Dreamliner vliegtuig van Singapore Airlines. Nog geen 2u later vlogen we dan eindelijk naar Bangkok. Nu zijn we eindelijk op onze hotelkamer. Heel erg moe van de lange reis. We zijn in totaal ongeveer 26u onderweg geweest door al het gedoe. Maar gelukkig nu lekker (12u later dan gepland) aangekomen op onze eindbestemming. Morgen gaan we met Etienne (een stagiair die hier al langer is) op pad. We hebben er in ieder geval heel veel zin in!

xoxo

1. Martijn:
    28 mei 2019
    Wat is de beste manier van transport vanaf luchthaven naar centrum?